خدمتسرا

ارائه بهترین خدمات

خدمتسرا

ارائه بهترین خدمات

  • ۰
  • ۰

شستشوی مبل

این روزها دیگر کمتر کسی است که روی مبل خانه‌اش کاور  و یا پارچه بکشد که کثیف نشود و به این خاطر مبلمان سریعتر کثیف می‌گردد و روز به روز درخواست شستشوی مبل زیاد می‌شود. مبل شویی و شستشوی مبل کار تخصصی است این خدمات را بهتر است مبل شویی ها درخواست بدهید.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه شستشوی مبل انجام  می‌شود. برای اطلاع از هزینه شستشوی مبل در منزل و درخواست شستشوی مبل با دستگاه با مبل شویی تماس بگیرید تا مبل شوی های حرفه ای و مجرب برای شستشوی مبل شما در منزل اعزام کنند و خیالتون از تمیزی آن راحت باشد.


اگر حیووون خونگی دارید و همش روی مبل میخوابه ، بهترین کار برای خلاص شدن از موهای گریه یا سگتون این هست که شستشوی مبل با دستگاه داشته باشید، با مبل شویی با دستگاه خیلی سریع به نتیجه ای که میخواین میرسید.

هزینه شستشوی مبل در منزل رو با توجه میزان ساعت کاری و نوع مواد شوینده و یکسری گزینه های دیگه برآورد می‌کنند.


مبل شویی ها در اکثر شهرهای بزرگ خدماتشون رو ارائه میدن و هر جا که هستید میتونید زنگ بزنید اونها در زودترین زمان ممکن مبل شوی ماهر رو با دستگاه شستشوی مبل در منزل به  خونه اتون میفرستن و خیالتون از بابت تمیزی کارشون راحت باشه.


آموزش نحوه شستشوی مبل در منزل :


گام اول:

سطح مبل را بشویید . برسی نرم تهیه کنید و با حرکات دایره ای دست روی سطح مبل بچرخانید تا هرگونه آلودگی از بین برود.(اگر با حرکات جلو وعقب شروع به تمیز کردن مبل کنید قسمتهای آلوده به نواحی تمیز آسیب وارد میکند.)

مسلما مبل روزانه که دارای گرد وغبار و خاک  میشود اما راه آسان برای اینکه مبلمان در طولانی مدت چرک و کثیف به نظر نیاید و براقیت اولیه خود را داشته باشد باید هفتگی به طور منظم روش بالا را انجام دهید تا گردو وغبار در پارچه مبل تثبیت نشود.


گام دوم:

بعد از اتمام روش بالا شما با مبلی مواجه هستید که گرد و غباری روی آن وجود ندارد پس وقتی بخواهیم شستشو انجام دهیم دیگر نگران سیاه شدن  چرک شدن مبل نخواهیم بود.(وقتی قبل از شستشو غبارگیری نکنید با شسیتشوی مبل آلودگیها و گردوغبار بیرون آمده و خیس شده و خیلی از ما مشاهده کردیم که در حین شستشو میبینیم مبل بدتر سیاه  چرک میگردد.)

در این مرحله پارچه ای نرم و پنبه ای را کمی مرطوب کرده و روی سطح مبل بکشید تا سطح بالایی مبل کاملا خالی از هرگونه آلودگی گردد.(پارچه را به هیچ وجه فشار ندهید.)


گام سوم:

در این مرحله اگر میخوهیم اگر لکه ای روی سطح مبل وجود دارد را ازبین ببریم.

بهتر است زمانی که در منزل مبل را شستشو میدهیم از مواد پاک کننده خانگی و طبیعی استفاده کنیم زیرا افراد ماهردر قالیشویی مواد پاک کنننده متناسب با پارچه مبل انتخاب میکنند و خشکشویی مبلمان را انجام میدهند.

بنابراین با پارچه ای آغشته به سرکه سفید روی لکه ها بکشید و کاملا کثیفی لکه برطرف میشود.بعد از اتمام شستشو، حتما مبل را خشک کنید.


دستگاه شستشوی مبل در منزل باعث می‌شه که بعد از شستشوی مبل ، مبلها سریعتر خشک بشن و لازم نیست بعد از مبل شویی زمان طولانی برای خشک شدن مبل صبر کنید.

  • ۹۷/۰۷/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی