خدمتسرا

ارائه بهترین خدمات

خدمتسرا

ارائه بهترین خدمات

  • ۰
  • ۰

شستشوی مبل در منزل شرق تهران ،  شستشوی مبل در منزل شمال تهران و غرب تهران و هر جا که هستید رو به راحتی می‌تونید به بهترین مبل شویی در تهران  بسپارید. امروزه دیگه همه جا استفاده از مبل و سپردن شستشوی مبل به شرکت‌های قالیشویی باب شده. شستشوی مبل در منزل  شرق تهران و سایر محلات تهران از پردرخواست‌ترین خدمات مبل شویی ها هست و به راحتی می‌شه در خواست شستشوی مبل در منزل و اداره داد.

دیگه کمتر کسی کار شستن مبل رو خودش در خونه انجام میده و اکثرا از دستگاه شستشوی مبل در منزل استفاده می‌کنن اینطوری هم مبل‌ها تمیزتر می‌شن و هم عمر مفیدشون بیشتر میشه و کلی هم در وقت شما صرفه‌جویی میشه و می‌تونید به کارهای دیگه‌اتون برسید. شستشوی مبل با دستگاه مدت زمان زیادی طول نمیکشه و به خوبی لکه ها رو از بین میبره و به پارچه مبل هم آسیب نمیزنه. اگر حیوان خانگی هم داشته باشید خیلی خوب موهای رو مبل رو می‌گیره سعی کنید بین فاصله دو شستشو مبلمان خودتون رو تمیز نگه دارید.

حتی شستشوی فرش و موکت شویی در منزل رو هم می‌تونید از قالیشویی‌ها بخواین و لازم نیست حتما مبلمان یا موکت‌هاتون رو به قالیشویی بفرستید.

 

 

 چه کسانی می توانند با مبل شویی تماس بگیرند؟

  • کسانی که به وقت خودشان اهمیت میدهند.
  • کسانی که کیفیت مبل شویی و مبل منزل برای آنها  اهمیت دارد.
  •  مبل شویی  برای شرکت ها واداره ها در محل پرسنل حرفه ای برای شما هم وطن عزیز انجام می دهند.

مبل شویی در منزل شرق تهران

مبل شویی در تهران  ، شستشوی مبلمان,  فرش پادری, خوشخواب, موکت, فقط در محل یعنی منزل  شما انجام  می شود بدون ریزش آب با بروزترین تجهیزات و دستگاه های مخصوص و پیشرفته ,شستشوی مبل با ارزانترین قیمت با پرسنل متعهد و با تجربه سرویس دهی در تمام منطقه های تهران را انجام می‌شود.

خشکشویی مبلمان ، خدمات در محل.خشکشویی مبلمان با استفاده از دستگاه رادکتور و شامپوی تگزافن انجام می شود. خشکشویی مبلمان توسط متخصصان این حرفه انجام می شود. نوع سختی فرچه متناسب با جنس پارچه ی مبلمان شما انتخاب می شود که اسیب به پارچه مبلمان نرسد. فومهای سرد و گرم که در مبلمان استفاده می شود نیز یکی از دلایل انتخاب فرچه های سخت و نرم می باشد.

مبل و میز ها بخشی از منزل ما هستند که امکان کثیف شدن آنها بسیار زیاد است. با قیمت بالای مبلمان خرید مبلمان جدید به علت کثیف شدن مبلمان قبلی کار اشتباهی به حساب می آید. اگر فوم مبل شما و پایه های آنها هنوز استحکام کافی و کیفیت روز اول را دارند شما می توانید با مبل شویی  تماس بگیرید و درخواست خدمات مبل شویی کنید و بعد از اتمام خشکشویی همکاران ما تغییر را خودتون احساس می کنید.

خشکشویی انواع مبلمان های چرمی، پارچه ای، فوم و … استیل، راحتی، پذیرایی، ایرانی و خارجی در منزل شما به استفاده از دستگاه مخصوص توسط پرسنل آموزش دیده انجام می شود.


  • ۹۷/۰۷/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی